close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המוצר שמשגע את עולם האיפור

מערכת שורשי שבט, תשפג01/02/2023

מוצר אחד הפך מהר מאוד לאחד הפופולריים בתחום הקוסמטיקה והוא כמובן תכשיר לחות לשפתיים העונה לשם "טינט"

תגיות:
צילום: freepik
בעשור האחרון נכנסו אל חיינו מספר הולך וגדל של חידושים, בין אם מדובר בחידושים בתחום התחבורה, תחום ההשקעות ועד אל תחום הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים. אך מוצר אחד הפך מהר מאוד לאחד הפופולריים בתחום הקוסמטיקה והוא כמובן תכשיר לחות לשפתיים העונה לשם ''טינט''. תכשיר זה מגיע במספר צבעים, החל מצבע סגול, כתום ועד אל אדום וורוד או חום, אך מלבד מגוון הצבעים ניתן למצוא כיום בשוק אפשרויות רבות של מוצר קוסמטי זה. עם זאת למרות מרחב גדול של אפשרויות, במוצרי קוסמטיקה מומלץ להשתמש במוצרים איכותיים ומומלצים בעיקר כשמדובר בחיפוש אחר טינט מומלץ.

הכירו
צילום: freepik
את טינט והשימושים בו

טרנד הטינט אמנם נחשב לדי חדש בעולם הקוסמטיקה, אבל הוא הופיע אי שם באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת, כשהופיע על רקדנית בצבעי ארגמן. כיום ניתן להשיג מספר צבעים בעת חיפוש אחר טינט מומלץ, ביניהם ורוד-אדום-כתום יחד עם צבעים כמו סגול, צבעי מלון ועוד. אך טינט מגיע בכמה מצבי צבירה, כאשר הראשון והפופולרי בשנים האחרונות הוא נוזלי אשר נמרח או באמצעות הידיים או על ידי מברשת קטנה. השימוש בטינט נע בין מילוי צבע בשפתיים ועד שימוש כשפתון, אך השימוש איננו נעצר רק בשפתיים אלא גם בלחיים ובאף.

כך למשל ניתן בעזרת צבעי גוף מתאימים, למרוח מהחומר גם בלחיים או בקצה האף ובכך להעניק מראה מעט שזוף יותר לפנים. וכאשר מדובר בצבעים בגוון השפתיים, המראה שמעניק אשליה של חשיפת שמש מעניק מראה כל כך טבעי ופשוט לאיפור יומיומי.

להוציא את המקסימום
בכדי לשלב את הטינט בצורה מעולה ומיטבית לעור הפנים, מומלץ לעשות את השימוש בו לאחר שהאיפור הבסיסי שעל הפנים מתייבש. לאחר מכן ניתן יהיה לעשות שימוש על הלחיים על ידי מברשת הסומק ובמריחת פס דק על האף וגם על הלחיים, ובכך להעניק מראה עדין, נשי, תמים יותר ובעיקר להעניק אשליה של חשיפה אל השמש. כמו כן שילוב שכזה מאפשר גם שימוש על השפתיים, כאשר יחד עם צבעים בגוונים דומים יוכלו להעניק מראה ייחודי ומלא סטייל. כמובן שניתן לבצע שילובים שונים דרכם ניתן לבצע התאמה גם לפריטי הלבוש, לאביזרי הלבוש השונים ועוד.

כמו כן מרבית בקבוקי הטינט מגיעים בגדלים קטנים במיוחד, כך ניתן לנשוא אותם לכל מקום ובמידת הצורך גם להחליף בין הצבעים והסגנונות השונים. בין אם נבקש להפיק איפור יותר ''אנרגטי'' בעזרת צבעים כתומים ואפילו זוהרים ובין אם נבקש להגיע אל פגישה חשובה עם מראה מנצנץ של ומלא רושם. לצד שינוי ה''מוד'' ניתן גם לבצע שילוב הרבה יותר מרתק, כזה המשווה בניית צבע הפיגמנטים על השפתיים ולהפיק מקסימום שימוש מכל צבע. כמובן שעבור שימוש שכזה יש לרכוש מספר צבעים אשר יתאימו גם אחד לשני וגם לצבע השפתיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה